koompisarna

Alla inlägg under juli 2012

Av monna kjillberg - 26 juli 2012 19:39

Hejsan!

Jonna skriver!

Idag så fick mitt marsvin Cola ungar! :D

2 stycken.

Den ena är svart med vita prickar och den andra

är vit med svarta, bruna och ljusbruna fläckar.

Dem är så slöta.

Ni får jätte gärna lämna namn förslag om ni vill.

 

Såhär stora är marsvinsungar när dem föds.

Dem föds med öppna ögon, kan gå och har päls.

Som sakt så för ni lämna namnförslag.

Och jag kommer snart ta kort och lägga in på dem små liven. :)


/Jonna

Av monna kjillberg - 25 juli 2012 17:25

Hejsan!

Jonna skriver.

Har precis kommit hem ifrån Nina :D

Jag hade det jätte trevligt där.

Vi såg lite på film och hade det mysigt.

Dem 2 sista dagarna var det så varmt.

Så vi badade.

Det var skönt.

Och idag så handlade jag med familjen på hemvägen.

Men fick inte köpa några hörlurar.

Och det behöver jag!

Är så sur på henne för min bror fick det "han" ville ha!

ÅHHH!!!!


Måste sluta nu ska hjälpa till med att paka upp grejerna vi köpte

/Jonna


Av monna kjillberg - 24 juli 2012 11:57

Sorry att det var så länge sedan jag bloggade...

Jag har inte varit hemma så mycket.

Jag har varit i stugan mest, hos mormor och morfar var jag i 1 vecka också...

Jag ska snart till stranden med bäste Jenny & Eline! :)

Oj... Om jag ska hinna måste jag nog sticka typ nu.. :S


Ska dra nu, Hejdå!


/Moa

Av monna kjillberg - 19 juli 2012 14:17

Hejsan!

Jonna skriver.

Är jätte trött idag.

Kom hem från farfar idag.

Så här resan hem.

Vi åkte ifrån farfar vid halv 12 ungefär.

och vi stannade för att sova i bilen 23:45.

Men ingen kunde sova så vi fortsatte att åka.

Och vi stannade sen för att sova vid 01:35.

Och vi vaknade vid 03:30. Snacka om att inte ha sovit så länge.

Och vi var hemma vid 06:00.

Och då gick jag och la mig.

Och vart väckt av min bror vid 12:00.

Har packat upp allt nu.

Och allt jag vill nu är att sova.

Är så trött.

Hoppas att ni har en bra dag

/Jonna

 

Av monna kjillberg - 16 juli 2012 22:51

Hejsan!

Jonna skriver.

Sitter just nu och ätrer salta nötter och lyssnar på musik.

Och det är så att idag har jag haft en fruktansvärd huvudvärk. :(

Och pappa hade inte med sig några tabletter.

Men jag fick en tablett av min farfar.

Men den hjälpte bara lite.

Sen försökte jag sova bort den men det gick inte.

Det var inte förns mot kvällen vid 21:00 som huvudvärken gick över. :(

Så när den hade gått över så spelade jag sims och lyssnade på musik.

Som just nu lyssnar jag på We are the world. :)

Den är så bra.

Hoppas att min huvudvärk inte kommer tillbaka imorgon.

Åker kanske hem imorgon eller på onsdag.

Kusinerna kommer hit till farfar imorgon. :)

Ska bli ganska rolig.

Måste sluta nu

men hej då

/Jonna   

Av monna kjillberg - 14 juli 2012 21:18

Hejsan!

Jonna skriver.

Just nu sitter jag vid datorn. Är hos farfar.

Min minsta bror ser på Tv han ser på Natt på Museet 2.

Önskar att du var här Moa.

Jag saknar dig grymt.

Det var säkert 4 veckor sedan  vi va.

Kan inte leva utan dig.

Kan inte nå dig på mobil.

Är för långt borta och den är död.

Vad ska jag göra utan dig!?

Behöver dig Moa.

Jag är så ensam.

Kan inte du bara komma.

Så kan vi drömma oss bort till ett ställe där det bara är du och jag förevigt.

 

 


Saknar dig Moa! <3   


/Jonna


Av monna kjillberg - 13 juli 2012 23:09

Hejsan!

Jonna skriver.

Har precis kommit hem från farfars lillebror Ove och hans fru Maire.

Vi gjorde inte så mycket vi åt mat.

Och jag var med min pappas kusin Sofie.

Hon är 25 år och är jätte trevlig.

och jag fick massor av kläder idag. :D

Så jag är jätte glad.:D


Måste sluta nu


/Jonna :D


Av monna kjillberg - 12 juli 2012 13:01

Hejsan!

Jonna skriver.

Jag har precis varit och fiskat med pappa och min lillebror.

Jag fick en liten fisk men min bror fick 2 stycken. En litten och en stor.

Fuskigt!

Men jag fick iallafall en fisk.

Just nu är jag fortfarande hos farfar och lyssnar på musik.

Vet inte varför men fick lust att se Miley Cyrus i en av hennes filmer som heter LOL.

Den värkar ganska bra.

Måste sluta nu ska äta.


Bloggar senare

/Jonna

Presentation


Vi är 2 tjejer på 13 & 14 år. Vi är absoluta bästisar och håller ihop i vått och tort! Vi skriver om allt möjligt, om vardagen, vänskap, onaturliga händelser... Ja, ALLT! Hoppas att du kommer att tycka om våran blogg! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ska vi ha mer videoinlägg?
 Ja!
 Visst
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kanin

Pink Bobblehead Bunny

mus 1

Purple Wavy Cursor Tail

mus 2

Purple Wavy Cursor Tail

hästar :D

Run Horse Run

Horse

Andalusian Horse

Regler för komentarer!

Här kommer några regler för komentarer på våran blogg!

 

1. Skriv inga dumma komentarer dem tar vi bort direkt!

 

2. Skriv inga konstiga frågor som vi inte förstår.

 

3. Om ni har skrivit en kommentar skicka inte samma igen det tar en stund för oss att svara på dem.

 

4. Om du skriver dumma komentarer hela tiden, så kan du sluta läsa bloggen!

 

5. Följ gärna reglerna tack så är ni snälla <3


Ovido - Quiz & Flashcards