koompisarna

Alla inlägg under september 2012

Av monna kjillberg - 16 september 2012 19:20

Hejsan!


Förlåt för att vi har uppdaterat dåligt.

Men jag (Jonna) har haft lite dåligt med tid.

Har haft No prov, spanska läxot och sånt.

Men nu ska jag försöka uppdatera lite oftare :D

Nae nu ska jag bada och träna lite engelska glosor :)

Så hej då


/Jonna


 

Av monna kjillberg - 7 september 2012 13:51

Hejsan!


Lite snabbt meddelande.

Jo när jag och Moa kommer hem så kommer vi kanske att göra ett Videoinlägg :D

Hoppas att det går bra :)


Syns i eftermidag :)


/Jonna

Av monna kjillberg - 6 september 2012 19:31

Hejsan!


Idag så gick jag till skolan :)

Är äntligen frisk.

Eller ja jag är lite snorig och hostig än men annars mår jag bra. :)

Och imorgon ska jag vara med Moa och sen på lördag ska jag till Kolmården.

 

Sen på kvällen ska jag och Moa ha tjejkväll :D

Vi tänkte ha från imorgon till lördag men det går inte.

Ska upp 9 på morgonen ska ju till kolmården


Nae måste sluta nu

för nu börjar Djurakuten :)


ha en bra dag


 


/Jonna

Av monna kjillberg - 5 september 2012 14:45

Hejsan!

Jonna här!

Som ni har märkt så har jag varit sjuk. :(

Och jag vil bara tacka Moa för att hon finns :D

Hon gjorde världens finaste dikt. :D

Tack Moa

Och du är så snäll och trevlig.

Jag vet inte vad jag ska göra tillbaka :/

Det får väl bli det här inlägget och ett

Pyamas - party för dig och mig på fredag :D

Hoppas att du läser det här inlägget nu och har det bra

I Love My Best Friend Moa


 

Tack Moa för att du är en sån bra vän!   

Vad skulle jag göra utan dig?


What would I do without you? :)


Moa You are a True Friend

 

 


Best Friends Forever


 

Always Friends


 


Jag


+


Moa

   

=

 

BEST FRIENDS FOREVER!! :D

 


Det här är till dig Moa!! :D


/Jonna

Av monna kjillberg - 4 september 2012 19:51

Stackare Jonna!

37,7 graders feber. :(


Här är en liten dikt till dig min vän!


4 år med dig, och det kändes som en evighet
du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet
du måste förstå att du är nåt speciellt
du är min egna ängel, som gud hade sänt
se mig in i ögonen, där finner du alla svaren
jag älskar dig, och i hjärtat lever du kvar än
du var den enda som fick se mig svag
skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag
jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida
skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida
du kan verkligen berätta vem jag är
du känner mig bäst
du kommer alltid att stå mig lika nära
i din hand kommer du alltid att få bära
du kommer få bära halva delen av mitt hjärta
så du kan höra mina tankar när du känner smärta
och lyssna riktigt noga, och tro inte att jag driver
tänker med huvudet och med tangenterna jag skriver
jag tänker på dig ofta, varenda liten stund
tänker på dig på natten, och kan inte få en blund
kan man ha en bättre vän? det tror jag faktiskt ej
svara på den frågan, du betyder mycket för mig
i vänskapsbandet finns en låga som aldrig brinner ut
kan svära på allt att den aldrig kommer ta slut
att jag inte tänker på dig, det går inte en natt
dig ska jag ta vara på, min lilla skatt
din och min kärlek, alltihopa blev en
men du betyder lika mycket, då som idag
och jag vet att ingen känner mig bättre än du
 
 
 
 
 
 
 
 
/Moa <3

Presentation


Vi är 2 tjejer på 13 & 14 år. Vi är absoluta bästisar och håller ihop i vått och tort! Vi skriver om allt möjligt, om vardagen, vänskap, onaturliga händelser... Ja, ALLT! Hoppas att du kommer att tycka om våran blogg! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ska vi ha mer videoinlägg?
 Ja!
 Visst
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kanin

Pink Bobblehead Bunny

mus 1

Purple Wavy Cursor Tail

mus 2

Purple Wavy Cursor Tail

hästar :D

Run Horse Run

Horse

Andalusian Horse

Regler för komentarer!

Här kommer några regler för komentarer på våran blogg!

 

1. Skriv inga dumma komentarer dem tar vi bort direkt!

 

2. Skriv inga konstiga frågor som vi inte förstår.

 

3. Om ni har skrivit en kommentar skicka inte samma igen det tar en stund för oss att svara på dem.

 

4. Om du skriver dumma komentarer hela tiden, så kan du sluta läsa bloggen!

 

5. Följ gärna reglerna tack så är ni snälla <3


Ovido - Quiz & Flashcards