koompisarna

Direktlänk till inlägg 6 mars 2013

Sjuk =(

Av monna kjillberg - 6 mars 2013 19:24

Hejsan!

Jonna här :D

Just nu sitter jag vid datorn och ser på TITANIC 

 

Min favorit kärleksfilm   Den är så bra men döö sorglig!   

Jag och Moa gick ju och tittade på den när den gick på bio i 3d =)


Men jag ser på den för jag har inte så mycket att göra för jag är sjuk   

Jag har så ont i magen så jag knappt kan gå upp ur sängen.

Blir ganska jobbigt när jag måste på toa ;)

Sen så har jag 38,9 graders feber =(

Inte så roligt att vara mig just nu kan jag säga =(


Ska se klart filmen nu så hej då


/Jonna


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av monna kjillberg - 23 juni 2013 17:30

http://amicissimos.bloggplatsen.se/ är vår nya blogg där vi förhoppningsvis kommer att blogga på lite oftare.   http://amicissimos.bloggplatsen.se/ http://amicissimos.bloggplatsen.se/ http://amicissimos.bloggplatsen.se/ http://amicissimos.bloggp...

Av monna kjillberg - 8 juni 2013 15:30


Tjaba bloggen! Jonna här med VIKTIGA nyheter! Jo det är så att jag och Moa kommer  att byta blogg. Vi har glömt att blogga här totalt och vi är så ledsna för det. Så vi bestämde att vi ska börja om och göra en ny blogg      När vi har ...

Av monna kjillberg - 1 juni 2013 11:53

Hej bloggen!    Just nu sitter jag i min säng och läser  en manga bok som heter Tokyo mew mew    väldigt bra ^^   Sen ska jag gå ner till affären i Rimforsa och köpa godis och  såklart lite     med smak av vattenmelon  och J...

Av monna kjillberg - 31 maj 2013 17:12


Hej hej bloggen!   I´m back and it is me Jonna ^^   Hoppas ni är kvar på bloggen och läser den, jag och Moa gör allt vad vi kan för att hinna blogga      Vi funderar på att ta bort den här gamla och göra en ny    Tycker ni att det låt...

Av monna kjillberg - 17 maj 2013 17:52

Hej bloggen!   Förlåt så mycket för dålig uppdatering! Jag och Moa har värkligen inte haft tid att blogga, vi har haft aktiviteter, läxor/prov och massor med annat. :(   Men vi ska bättra oss vi lovar! Jag gör inte så mycket mer än at...

Presentation


Vi är 2 tjejer på 13 & 14 år. Vi är absoluta bästisar och håller ihop i vått och tort! Vi skriver om allt möjligt, om vardagen, vänskap, onaturliga händelser... Ja, ALLT! Hoppas att du kommer att tycka om våran blogg! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ska vi ha mer videoinlägg?
 Ja!
 Visst
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kanin

Pink Bobblehead Bunny

mus 1

Purple Wavy Cursor Tail

mus 2

Purple Wavy Cursor Tail

hästar :D

Run Horse Run

Horse

Andalusian Horse

Regler för komentarer!

Här kommer några regler för komentarer på våran blogg!

 

1. Skriv inga dumma komentarer dem tar vi bort direkt!

 

2. Skriv inga konstiga frågor som vi inte förstår.

 

3. Om ni har skrivit en kommentar skicka inte samma igen det tar en stund för oss att svara på dem.

 

4. Om du skriver dumma komentarer hela tiden, så kan du sluta läsa bloggen!

 

5. Följ gärna reglerna tack så är ni snälla <3


Ovido - Quiz & Flashcards