koompisarna

Alla inlägg under januari 2013

Av monna kjillberg - 29 januari 2013 17:23

Hejsan!

Just nu sitter vi i soffan och väntar på att våran

kladkaka ska bli klar :D

Vi har inte gjort så mycker idag mer än att installera sims 3 efter att min dator

har varit inne på repatition :(

Sen har vi ätit Chips ;)

Sen bakade vi kladkaka :D

Nu väntar vi som sakt på att den ska bli

klar den är jätte mjuk än efter 11 min :/


Jag Jonna har lovat något som jag ångrar så in i helsike!

Jag ska inte prata, tänka eller ens nämna Peter Pan ända till på Söndag!

Det går inte det är jätte svårt!

Så Moa har just nu jätte roligt! ;)

ha ha ha (Moa)


Nu ska vi tita till kladkakan så hej då :)


/Moa&Jonna

 

Av monna kjillberg - 15 januari 2013 12:40

Hejsan!

Idag ska jag plugga med Moa

jag ska plugga till mitt So prov jag har på torsdag Moa

skulle plugga i No.

Men efter det ska vi göra en video :D

Ingen vanlig video om dagen

utan en rolig.

Den kommer kanske upp på bloggen :)

Berrättar mer sen om vad den handlar om

nu ska jag ha No so Hej då :)


/Jonna


 

Det blir en rolig video om denna figur :)


Peter pan :D

 

Av monna kjillberg - 4 januari 2013 18:26

Hejsan!


Jonna här :D

Just nu sitter jag och dunkar musik och bloggar :D

Imorgon ska jag till farmor vid 13.00

och sen när vi åker hem så ska vi plocka upp Moa :)

Hon ska kanske sova över med mig då :D

Vi hoppas värkligen att vi kan! :D

Och vi ska busa med en av mina kompisar på Facebook.

Jag skämtade med en och skrev I can fly!

Men han sa: Ingen människa kan flyga.

Men jag sa: Jo jag för Peter pan kom till mitt fönster och lärde mig hur man gör.

Sen bad han om bildbevis och fick den här bilden

 

Och så skrev jag: Peter pan i mitt rum.


Sen bad han om en bild när vi flög då fick han den här

 


Och så skriver han helt plötsligt: Good Luck ^^

Jag frågade då lycka till med vad?


Piraterna såklart och se upp för hajarna.


Så jag svarade okej jag ska vara försiktig.


Så jag och Moa ska klä ut oss till pirater och ta bilder och busa lite med honom.

Ska bli skit roligt :D


Nu ska jag prata med Moa så hej då syns imorgon :D


/Jonna

 

Presentation


Vi är 2 tjejer på 13 & 14 år. Vi är absoluta bästisar och håller ihop i vått och tort! Vi skriver om allt möjligt, om vardagen, vänskap, onaturliga händelser... Ja, ALLT! Hoppas att du kommer att tycka om våran blogg! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ska vi ha mer videoinlägg?
 Ja!
 Visst
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kanin

Pink Bobblehead Bunny

mus 1

Purple Wavy Cursor Tail

mus 2

Purple Wavy Cursor Tail

hästar :D

Run Horse Run

Horse

Andalusian Horse

Regler för komentarer!

Här kommer några regler för komentarer på våran blogg!

 

1. Skriv inga dumma komentarer dem tar vi bort direkt!

 

2. Skriv inga konstiga frågor som vi inte förstår.

 

3. Om ni har skrivit en kommentar skicka inte samma igen det tar en stund för oss att svara på dem.

 

4. Om du skriver dumma komentarer hela tiden, så kan du sluta läsa bloggen!

 

5. Följ gärna reglerna tack så är ni snälla <3


Ovido - Quiz & Flashcards